LucasAcademie: een plek waar leren, ontmoeten en creëren samenkomt
Stafmodule Klachtenprocedure
woensdag 26 maart 2025
Wanneer een ouder of een medewerker ontevreden is, kan diegene een klacht indienen. Als leidinggevende is het daarom goed om te weten hoe de klachtenprocedure bij Lucas Onderwijs verloopt en wat jouw rol hierin is. Hoe ga je om met de klacht en met diegene die de klacht heeft ingediend?
Onderwerpen die aan bod komen: - Hoe loopt de klachtenprocedure bij Lucas Onderwijs?
- Wat is de rol van de leidinggevende bij een klacht?
- Wat is de rol van Lucas Onderwijs?
- Hoe ga ik om met diegene die de klacht heeft ingediend?
- Procedurele rechtvaardigheid
- De externe klachtenprocedure
We werken met casussen uit de Lucaspraktijk en het is ook mogelijk om eigen casussen in te brengen. Wil je een eigen casus bespreken? Dien deze dan een week voorafgaand aan de bijeenkomst in bij Liana Eelkema: leelkema@lucasonderwijs.nl zodat we ons goed in jouw casus kunnen verdiepen!
Kennis verwerven
Oefenen
Bijeenkomst
Trainer: | Juristen Liana Eelkema en Wilco Brussee |
Tijd: | 10.00-12.00 uur |
Locatie: | Lucas Onderwijs, Saffierhorst 105, Den Haag |
Doelgroep: | Schoolleiders po en vo en andere geïnteresseerde leidinggevenden bij Lucas Onderwijs |
Kosten: | Er zijn voor deelnemers geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst. |
Meld je aan